Известие

Collapse
No announcement yet.

Касетофон - код

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Касетофон - код

    Здравейте. Явно аз съм нещо тъп, но и след ровене и тук, и в Гугъл - ще питам. Та въпросът - как да си вкарам кода в радиото. По-долу слагам и снимка. Каквото и да правя, каквито и комбинации да натискам от копчета - изобщо никакви цифри не мога да въведа - постоянно си стоят само тия "тирета". Пробвах всякакви "хитрини" - и да "рестартирам" - и акумулаторът бе сума ти време откачен, и радиото бе пуснато докато автомобилът работи, и само на контакт стоя (между другото - като е на контакт-само се изключва радиото на 30-та минута)- и нищо. Какво пропускам?

    https://drive.google.com/file/d/0B7m...ew?usp=sharing

  • #2
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:19.

    Comment


    • #3
      ял съм го тоя няколко пъти и винаги се оправя с процедурата: - един час на контакт с включено радио.
      нАй-много 2-3 минути след 60те се появява и "code

      за пръв път чувам за работещ двигател. може и да става-не знам!
      sigpic156 SW 2001 бивша.

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:20.

        Comment


        • #5
          Благодаря за съветите! Почти съм убеден, че се спираше само радиото на 30-та минута дори и на работещ двигател - но пак ще пробвам. Въвеждането си е без някакви пинизи, нали - просто си набирам номерата?

          Е ли възможно да не ме "пуска", ако има нещо грешно свързано по колоните? Предният собственик е творил нещо (с друг касетофон) и кабелите на евробуксата са яко кълцани и снаждани после...

          Comment


          • #6
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:20.

            Comment


            • #7
              аз го апнах тоя със 20 мин и изключва радиото при смяната на радио към заводско такова (само че моето е от фейслифт ) ето я и моята тема


              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
              sigpic

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:21.

                Comment


                • #9
                  Няма такива филми, като да трябва да работи моторът. Достатъчно е колата да е на контакт, т.е - да има +12V на пин 3 от конектор "A" на радиото. Виж схемата.
                  За да се гаси след определено време, означава най-вероятно, че радиото не "разбира", че колата е на контакт.
                  Причината за отсъствието на това захранване може да се дължи и на изгорял предпазител F1.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:21.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                      Към колегата, пуснал темата - ако имаш свободно време, пробвай нещата от горния пост. Резултатът от тях за мен е ясен и без да идвам при теб да гледам на място какво правиш по колата. Всъщност ако си от Пловдив, бих могъл да дойда. В крайна сметка по мое мнение е по-добре да направиш това, което се препоръчва от Алфа Ромео и което е доказано от практиката, а не да се доверяваш на "теоретични разработки" и неистово ползване на функциите Copy/Paste. Изборът си е твой.
                      неистово ползване на функциите Copy/Paste
                      Без посочване на оригинален източник, как се казваше?
                      Плагиатство?
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Виждам, че на някои "колеги" им е трудно да осмислят това, което съм написал, но вероятно имат друго обяснение за гасенето на радиото след определено време.

                        Конкретен въпрос към тях:

                        Как радиото разграничава между това, дали колата е само на контакт и това дали е на контакт и моторът работи?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          ...
                          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:22.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение

                            А защо питаш нас? Нали на нищо от това, което пишем, ни нямаш вяра. Питай самата кола - тя ще ти каже, тъй като наистина ги разграничава. Можеш да ползваш свободно всичките си теоретични разработки, както и гореспоменатите функции. Сега е моментът...
                            Питам, защото аз изказах едно твърдение и го аргументирах.

                            За разлика от това, ти написа:

                            "Към колегата, пуснал темата - ако имаш свободно време, пробвай нещата от горния пост. Резултатът от тях за мен е ясен и без да идвам при теб да гледам на място какво правиш по колата"

                            В тази връзка аз моля да уточниш какъв е този "ясен резултат" и да обясниш на технически език, защо смяташ, че се очаква той (ясния резултат).


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              ...
                              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:23.

                              Comment

                              Working...
                              X